Fotodag

Hej
Var ju ute och fota med min finaste idag ju , bilderna har precis laddats in på datan & redigering väntar!
Imorgon ska Ebba min finaste jesus hjälpa mig med min design och header och så.
Fråga henne om hon tyckte jag skulle byta blogg och det tyckte hon men jag vill inte börja om från början :/
Men bilderna får ni efter imorgon då jag har bestämt var jag ska göra med min blogg!
Imorgon så sticker jag till Linnea på morgonen där vi ska filma det sista på vår film till SO som ska redovisas imorgon eller på fredag
Jag känner mig väldigt förvirrad NU!
Har så mycket att göra -
- matteprov på fredag
- musikinlämning
- simma med klassen som kommer bli ett helvete
- köpa säng
- åka till emporias öppning i Malmö på torsdag
- köpa ny självutlösare eftersom min gick i sönder idag :(
- fixa min blogg
- tävla i gymnastik på söndag
- träna som en jude fram tills söndag
- fota bilder med Isabella
- framkalla mina foton till fotoväggen
- hitta en höstjacka som min mamma nog ska fixa till mig
- redigera bilder
- sälja mer jultidningar
- uppleva ett höstlov 2012
- träffa mina saknade vänner
Okej , nu har ni fått veta många saker jag ska göra & det kanske ni inte bryr er så mycket om , men nu måste jag ta det lugnt känner jag!
Så vi hörs mer imorgon!
Hörs kanske inte så mycket eftersom jag sticker till Ebba och fixar min blogg och klockan 6 sticker jag och tränar till 9
Puss på er ❤


Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg inför 1000 läsare? Det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med" och du är med och tävlar!
http://ellebus.se/2012/october/dagens-blogg.html#comment

2012-10-24 @ 16:43:26
URL: http://elintursch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0