Jag känner att jag har världens tråkigaste rubrikerna just nu!

Hej
Har precis pratat med min finaste tvilling , vi ska nämligen ut och fota imorgon efter skolan.
Hoppas det blir bra!
Men kom från ikea vid halv 9 , hitta en säng jag ska få hem under vecka hoppas jag.
Det kommer att bli en 120 säng & maja är lycklig.
Men på onsdag så ska jag vara med ebba min finaste jesus , då hon ska fota mig , bilderna kommer hon att fixa till header och fixa min design.
Har lite smått panik för jag är inte så himla fin på foton , så vi får se hur det går.
Bilderna som jag la upp i förra inlägget var från idag !
Ni såg också lite av min tapet på en bilden , jag ska säga er att jag är verkligen in lööv i mitt nya rum!
Ska nog gå och fixa lite små saker tills imorgon & leta upp några kläder jag ska ha tills onsdag.
Så jag hör nog av mig senare idag tror jag!
Förresten i helgen så åker jag på tävling & ska tävla i höllviken. Jag är fett nervös hur det ska gå och därför kommer jag inte kunna uppdatera i helgen.
Och om ni inte får så mycket uppdatering under veckan är det för jag har jättemycket plugg & träningar
Puss så länge!
Känns som jag har skrivit en hel novell nu typ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0