Kulturjakten är över

Hej hej
Nu sitter jag här hemma helt död efter en sjukt rolig dag!
Första punkten vi skulle till var stadsarkivet , sen till idrottsmuseumet , sen till Råå museum och sen gick vi och åt på mc på knutan och där träffa jag min saknade Olivia , och till sist en staty i stan , vi var tillbaka på skolan vid 12 kanske , vi är så jävla gymma asså, sen låg jag , Matilda och nellie i korridoren och skratta och skrek och allt vi nu gjorde till typ klockan 1 , sen tog jag bussen hem för vi ska snart sticka till Malmö :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra där men, jag uppdaterar mer efter vi kommer hem hoppas jag !
Just nu är mina ben helt DÖDA !
Hoppas ni har haft en bra fredag
Puss så länge ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0